Seiklejate Vennaskond on noorteorganisatsioon, mis loodi mitteformaalsel kujul juba aastal 2003, praeguseks on tegu MTÜ-ga. Aastatel 2004-2015 oleme korraldanud üheksa noortevahetust ja kaheksa koolitust Eestis ja viinud läbi mitmeid kohalikke üritusi. Oleme üks Eesti suurimaid saatvaid organisatsioone, saates aastas sadu noori ja noortega töötavaid inimesi noortevahetustesse ja koolitustele. Samuti oleme saatev organisatsioon EVS vabatahtlikele, meil on projekte nii Euroopas, Aasias kui Aafrikas.

11 juuni 2014

Noortevahetus Armeenias juba juunis

22. juuni - 1. juuli 2014 toimub Tsakhkadzoris, Armeenias noortevahetus, mille eesmärgiks on õppida paremini tundma oma tugevusi ja nõrkuseid ning omandada uusi oskuseid. Eesti osalejatele on kokku 5 kohta (osalejate vanusepiir 18-27 ja grupijuht vanusepiiranguta). Kohal on osalejad Eestist, Armeeniast, Gruusiast, Moldovast, Ukrainast, Bulgaariast, Leedust, Hispaaniast, Rumeeniast ja Türgist. Osalus noortevahetusel on tasuta (tasuta majutus, toit, tegevused), ise tuleb alguses osta lennukipiletid, millest saab 70 % tagasi. Lennukipiletid maksavad ca 400 €, seega omakulu on umbes 120 €. Odavamalt saab, kui lennata näiteks Gruusiasse, ja minna sealt bussiga edasi. 

Osalised leitud!

Veel projektist: 


Youth Exchange “The X factor” is 9-day project for young people from different countries. Some people are better at understanding some things than others!

In 1983 development psychologist Howard Gardner proposed the theory of multiple intelligences. He claimed that our intelligence or ability to understand the world around us is complex and can't be measured with an IQ test. Mix of outdoor activities, dance exercises, problem solving initiatives, artistic searches, guided visualizations, team work and group tasks, creative writing exercises and simulations will help participants to understand and enhance each of the intelligences.

We aim:

 to invite young people to explore their learning styles, their strengths, talents and their potential,

 raise their awareness of who they are and what they are capable of,

 to contribute to young people's personal development and expand their professional opportunities, 

 to help them to set up learning and career goals by creating a safe atmosphere for non-formal learning,

 to develop participants' life-long learning competencies, self-awareness and promote active and creative participation of young people in processes and events around them.